Vatom? Dat is een weinig inspiratievol samenraapsel van de beginletters van mijn naam en voornaam: Tom Vanhoren. Ik ben als puber strips beginnen verzamelen in de jaren 1990. Van klassieke strips als ‘Lova’ van Servais over allerlei fantasyreeksen in de Blitz-collectie (‘Chinees Rood’, ‘De lichten van de Amalou’...) tot de onvermijdbare Largo’s, Thorgals en andere XIII’en: ik raakte al gauw verslingerd aan heel diverse genres. Nu, zoveel jaar later, verzamelen mijn strips vooral... stof. Vandaar: albums waar ik niet meer naar omkijk en die gewoon staan te staan in de boekenkast, gaan genadeloos op de schop... Euh, ik bedoel shop. Deze shop!
Ik heb mijn strips altijd met veel liefde behandeld. Ze zijn dan ook bijna allemaal in heel goede staat. ‘Bijna nieuwstaat’ of ‘Zeer goede staat’? Ik twijfel vaak tussen de twee en kies uit voorzichtigheid dan het tweede.
Snuister en koop!


















































