- 1,527 messages
- January 06, 2020 09:39
Voor de mensen die het nog niet zouden weten : in december heb ik een zware brand gehad die 99% van mijn shop en verzameling heeft vernietigd: Zie youtube en vraag gewoon brand henri lebbestraat waregem.
Maar nu zit ik met een bijkomend probleem, had de verzekeringsagent toegang verschaft tot mijn shop en daar heeft hij het een en ander gewijzigd zonder het te beseffen denk ik.
Als ik nu een nieuw paswoord vraag, weet ik niet naar waar het gezonden wordt.
Als ik lijsten vraag voor de verzekering, komen ze ook niet meer op mijn email toe.
Wie kan mij zeggen bij wie ik best te rade ga??
For the people who wouldn't know: in December I had a serious fire that destroyed 99% of my shop and collection: See youtube and just ask fire henri lebbestraat waregem.
But now I have an additional problem, the insurance agent had given me access to my shop and there he made some changes without realizing it I think.
Now if I ask for a new password, I don't know where it will be sent to.
When I request lists for insurance, they will no longer reach my email.
Who can tell me who to consult?
- 1,907 messages
- January 06, 2020 11:33
Ik heb je net een berichtje gestuurd , krijg je dat wel binnen ???
Omdat je shop open is kan het best zijn dat er bestellingen zijn geweest en dan zit dat zo wie zo niet meer in je shop.
Zoals ik het begrijp kan je niet meer inloggen , zou betekenen dat de verzekertingsagent zowel wachtwoord als emailadres heeft gewijzigd ??
I just sent you a message, will you get it ???
Because your shop is open, it may well be that there have been orders and then that is no longer in your shop.
As I understand it, you can no longer log in, would mean that the insurance agent has changed both password and email address ??
- 4,308 messages
- January 06, 2020 14:28
Als je hier een bericht kunt plaatsen, dan bén je ingelogd. En dan moet je ook zelf je wachtwoord en andere gegevens kunnen wijzigen. Het lijkt me ook verstandig om je shop tijdelijk te sluiten.
Vreselijk, zo'n brand. Ik moet er niet aan denken dat het mij gebeurt.
If you can post a message here, you are logged in. And then you must also be able to change your password and other data yourself. I also think it would be wise to temporarily close your shop.
Terrible, such a fire. I don't want to think about it happening to me.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- January 06, 2020 15:01
Niemand kan je wachtwoord wijzigen, behalve jij zelf. Catawiki benaderen heeft dus geen nut.
Nobody can change your password except you. So approaching Catawiki is of no use.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- January 06, 2020 18:07
Heb het e-mailadres gevonden waar je mail heengaat. Het lijkt me inderdaad dat van een derde. Via je profiel moet je dat weer kunnen terugwijzigen. Hou er wel rekening mee dat de fysieke wijziging in het catalogusprofiel altijd een kleine vertraging heeft...
Je mag me ook bellen: mijn telefoonnummer staat op mijn profielpagina vlak boven 'Mijn verzamelingen'.
Found the email address where your mail is going. Indeed it seems to me that of a third. You should be able to change this back via your profile. Keep in mind that the physical change in the catalog profile always has a small delay ...
You can also call me: my phone number is on my profile page just above 'My collections'.