Het lukt mij nu twee dagen niet om the synchroniseren. Het lukt wel om het verzoek te verzenden maar dan gebeurd er niets.
I have not been able to synchronize for two days now. I can send the request but nothing happens.
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 10, 2019 21:54
Alsof we nog niet genoeg te doen hadden, is onze AppleID corrupt geraakt. We hebben al uren met Apple aan de lijn gehangen, vooralsnog zonder resultaat. Wordt vervolgd...
As if we didn't have enough to do yet, our AppleID has gotten corrupt. We've been on the phone with Apple for hours, to no avail for the time being. To be continued ...
- Catalogue administrator
- 71 messages
- July 17, 2019 15:47
Blijkbaar een hardnekkig Apple-probleem :-(
Apparently a persistent Apple problem :-(
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- July 17, 2019 19:29
Het zou kunnen dat we een compleet nieuw profiel moeten maken. Dan gaat het nog even duren. Ik hoop van niet...
We may have to create a completely new profile. Then it will take a while. I hope not ...
Bedankt voor de update.
Thanks for the update.
Kan je hier even een berichtje posten als alles terug oké is, Arco?
Bedankt alvast.
Can you just post a message here if everything is okay, Arco?
Thank you in advance.
- Catalogue administrator
- 71 messages
- August 08, 2019 15:43
Is er inmiddels al wat nieuws bekend over de problemen met “CW Verzamel!” ?
De verzamelaars worden ongerust.
Has there been some news about the problems with "CW Verzamel!" ?
The collectors are worried.
- Catalogue administrator
- 39 messages
- August 10, 2019 15:49
Ik wacht met smart tot we weer kunnen synchroniseren. Krijgen we berict als dat weer kan, Arco?
I am anxiously waiting until we can synchronize again. Will we get notification if we can, Arco?
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- August 10, 2019 16:01
Ja, hoor, dat doe ik toch altijd?
Yes, I always do that, don't I?
Bedankt Arco.
Thank you Arco.
- Catalogue administrator
- 38 messages
- August 14, 2019 12:16
Arco,
Synchroniseren op mijn Android telefoon werkt ook niet meer.
Nico
Arco,
Syncing on my Android phone also no longer works.
Nico
een 4tal weken gaf hij minder aan terijl ik er een pak had opgezet deweek daarop gaf hij een gelijk aantal op en nu kunt ge uw aanvraag doen maar er gebeurt niks meer heeft gisteren heel de dag opgestaan .android groetjes gilbert
about 4 weeks he gave less while I had set up a pack the following week he gave an equal number and now you can make your application but nothing happens anymore stood up all day yesterday .android greetings gilbert
Nog steeds geen nieuws of voortgang in het probleem?
Still no news or progress on the issue?
Het synchroniseren o mijn Android lukt ook niet meer. Al een paar dagen niet.
Syncing on my Android is no longer working either. Not for a few days.
heb hier zelfde probleem volgens mij is dit omdat de app niet meer up to date is voor de iphone
is reeds van 2016 niets meer aan gedaan
denk dat alle uren werk die ik in de verzamelling gestoken heb verloren zijn
I have the same problem here, I think this is because the app is no longer up to date for the iphone
nothing has been done since 2016
think all hours of work I put into the collection have been lost
Het ziet er inderdaad naar uit dat er niets meer aan de app gedaan wordt, zowel voor de mobile als voor de tablet. Maar ons op de hoogte houden duurt 30 seconden en dat is blijkbaar te veel gevraagd. :(
It indeed looks like nothing more is being done about the app, both for the mobile and the tablet. But keeping us informed takes 30 seconds and that is apparently too much to ask. :(
- Catalogue administrator
- 2,398 messages
- September 07, 2019 17:32
denk dat alle uren werk die ik in de verzamelling gestoken heb verloren zijn
Je verzameling staat nog gewoon hier op de site, want daar hou je het bij. Met de app kan je niks toevoegen.
think all hours of work I put into the collection have been lost
Your collection is still just here on the site, because that's where you keep it. You cannot add anything with the app.
Toevallig al een update over het synchronisatie probleem??
Want de app was wel een handig instrument om mee te nemen naar markten en beurzen. Zo kon je snel zien of je al een item in je collectie had of niet. Terwijl we nu weer gedwongen zijn om een whislist af te drukken en met die papiertjes rond te lopen...
Coincidentally an update about the sync problem ??
Because the app was a handy tool to take to markets and fairs. This way you could quickly see whether you already had an item in your collection or not. While we are now again forced to print a whislist and walk around with those papers ...
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 08, 2019 11:17
Met een beetje geluk deze week opgelost voor Android...
With luck, fixed this week for Android ...
Ik ben helaas een IOS gebruiker...
Unfortunately I am an iOS user ...
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 08, 2019 13:07
Ik ook, dus wij hebben nog even pech...
Me too, so we're still out of luck ...
https://www.rtlz.nl/business/artikel/4894606/opnieuw-miljoenenverlies-voor-veilingsite-catawiki
Ai. Niet tof.
Dit zal vast ook niet helpen met aandacht, tijd en geld vrijmaken om het probleem met synchroniseren van de CW verzamel app op iOS te verhelpen.... is immers iets wat niet direct geld oplevert.
Daarnaast is de app meen ik origineel in 2011 gelanceert en ik kan mij voorstellen dat de mensen / bedrijf die de app ooit gebouwd hebben niet meer in de picture zijn.
En toch blijven we wachten en duimen :)
https://www.rtlz.nl/business/artikel/4894606/opnieuw-miljoenenverlos-voor-veilingsite-catawiki
Ai. Not great.
This will probably not help with paying attention, time and money to fix the problem with synchronizing the CW collection app on iOS ... after all, it is something that does not immediately make money.
In addition, I think the app was originally launched in 2011 and I can imagine that the people / company who once built the app are no longer in the picture.
And yet we keep waiting and keep our fingers crossed :)
- Catalogue manager
- 8,580 messages
- October 28, 2019 13:07
Dat staat er gelukkig los van. De ontwikkelaar is nog gewoon actief. Maar het gaat bij IOS niet om een fout in de app, maar om een corrupt account dat Apple moet oplossen, maar ze doen moeilijk waardoor ik de directie een brief moet laten schrijven. Pfff.
Dat nieuws over Catawiki is trouwens gebaseerd op cijfers uit 2018. Er is sinds vorig najaar hard ingegrepen door een nieuwe directie, waardoor het nu weer goed gaat...
Fortunately, that is separate from it. The developer is still active. But with IOS it is not about an error in the app, but about a corrupt account that Apple has to resolve, but they are difficult, so I have to have the management write a letter. Phew.
By the way, that news about Catawiki is based on figures from 2018. Since last autumn, a new management has intervened hard, so things are now going well again ...
Hopelijk wordt het snel opgelost.
Hopefully it will be resolved soon.
Eindelijk kan ik weer synchroniseren met iOS.
Finally I can sync with iOS again.